Primul rendez-vous cu dl. Politist

Posted: 11 Decembrie 2011 by Schummy in Din trafic
Etichete:, , ,

Politisti in actiune

BD in actiune pe intuneric!

Ei bine da, dragii mei, azi noapte am fost trasa pe dreapta pentru prima data de catre Politie! Am asteptat un an si 3 luni acest moment, facandu-mi tot felul de scenarii in mintea mea despre cum va fi momentul cu pricina si cu toate acestea a reusit sa ma prinda la cotitura. La cotitura si la propriu si la figurat, pentru ca m-a oprit in urma unui viraj la dreapta :). Sa incepem povestea dara …

Se facea ca ne intorceam din Popesti dupa o seara frumoasa petrecuta in compania unor prieteni buni, veseli nevoie mare, mai ales unii dintre noi care se delectasera din belsug cu un vin foarte bun, sud-african daca nu ma inseala memoria. Nu iesim bine din Povesti Leordeni, cand ce sa vezi, ma trage pe dreapta un domn politist sa ma puna sa suflu in feola. Era filtru pentru beutura carevasazica! Usor dezamagitor  pentru ca am crezut mereu ca prima intalnire de gradul 0 cu organul abilitat o voi avea cel putin in calitate de mic vitezoman maniac ce sunt … Nevertheless mi-a tremurat usor pipotica in mine, chiar daca nu aveam de ce, pentru ca mi-a trezit amintirile neplacute de la examene. E clar, nu-mi plac politistii si niciodata nu cred ca voi scapa de stres in prezenta lor, ai naibii sa fie ei cu chipuirile lor si uniformele fluorescente! 🙂

In cele ce urmeaza voi incerca sa va reproduc o parte din dialog asa cum mi-l amintesc eu.

El: „- Buna seara plutonier jaasfdsadfsdvsd de la dfcasdlfjalasdahnlh (de dragul artei sa spunem Plutonier Capsuna de la Brigada Diverse)
Eu: „- Buna ziua, … aaa, buna seara!”
Plutonier Capsuna: „- Va rog sa prezentati actele la control si va rog lasati geamul mai jos”. Imi venea sa-i zic sa ma ia mai usor ca sunt virgina in treburile astea si ca el este primul, dar am zis sa ma abtin totusi …
Eu: „- Da, cum sa nu, imediat!”
P.C.: „- Am sa va dau o fiola sa suflati in ea, ati mai suflat pana acum?”
Eu: „- Nu, niciodata!” Al meu, care era in dreapta, uitandu-se la mine, incepe sa mustaceasca. Eu aveam pe cap o palarie a la Michael Jackson, foarte trandy de altfel, dar total nepotrivita ocaziei si crezand ca face haz de palaria mea, o dau jos. La care el pufneste usor in ras. In fine, vine si politistul cu etiotestul.
P.C.: „- Uitati aici mustiucul, este sigilat, am sa va rog sa-l deschideti dvs. (eu ma exacut) Introduceti partea subtire aici (si imi indica gaurica de la capatul etilotestului), trageti aer in piept si suflati in el vreo 10 secunde pana se stinge beculetul acesta verde (si imi arata unul din cele doua beculete verzi existente pe aparat). Bun, multumesc, puteti pleca, o seara buna!”
Eu: „- Multumim, o seara buna!”

Si dau sa plec. Nu face politistul trei pasi ca pe dracul de langa mine il buseste un ras isteric. „Potoleste-te acum!” ii spun eu, el nimic „ha ha ha … ha ha ha”. Printr-un miracol reusesc sa ma pun repede in miscare fara ca politistul sa-l vada pe drac razand de mama focului si aratand cu degetul spre el. „Ce-ai ma de razi?” eu lui. El printre cogalturi, chitoteli  si cu lacrimile-n barba „cum ma haha ma haha sa te puna haha sa sufli, aratai tu dubios? hahaha … – a stricat prostu’ mustiucul pe tine hahaha …. – mustiucul hahaha, uitati mustiucul, hahaha … – ati mai suflat vreodata, hahaha … tu: – nu, niciodata, hahaha … imi venea sa-i zic: – da-mi coaie mie sa suflu hahaha, daca ea nu poate hahaha, sa-ti arat ce pot hahaha” si tot asa tot drumul pana la Dristor unde doar shaorma l-a mai calmat nitel. Mai avea putin si i se facea rau de atata ras. Vin sud-african bun, dom’le.

Si apropo de vin, chiar am avut tentatia la un moment dat sa-l gust, ca prea-l laudau cu totii, dar am zis ca n-are rost. Si fix asta a fost primul gand atunci cand m-a oprit politistul „ce ma faceam daca gustam vinul atunci?”. E bine ca m-am abtinut, ceea ce va rog si pe voi sa faceti ori de cate ori aveti volanul la purtator si sunteti tentati sa luati o dusca! 🙂

Comentarii
  1. bobitta spune:

    Afla de la mine ca si femeile pilesc cot la cot cu barbatii si pe urma barbatii le urca la volan ca de,vezi Doamne pe ele nu le opreste nimeni.
    Te-ai convins ca nu e asa.Vezi zilnic la televizor ce accidente avem ca urmare a pilelii.
    Si mai este un aspect foarte grav:NICIODATA NU NE CONSIDERAM SUFICIENTI DE BETI PENTRU A CONDUCE
    Mai departe este chestie de noroc.
    Corect?

    • Schummy spune:

      Mare adevar graiesti tu Bogdane, noroc ca eu n-am voie sa beau si nici nu ma omor prea tare cu treaba asta. Sunt soferul perfect! Stii bine ca esti un instructor model si ca nu as face nimic inconstient, pentru ca nu vreau sa te dezamagesc, my master 🙂

  2. Liz spune:

    ha ha ha ha …. respectele mele lu’ nenea Florin ca s-a putut abtine cand trebuia, eu una nu reuseam…si altadata , ca sa fie invatatura de minte sa-ti iei portia de vin acasa, da? nu de alta, dar acum stai cu gandul : „cum o fi fost vinul ala?” :))) …eu il luam la pachet

    Citeam si … nu ma opream din ras 🙂

  3. bobitta spune:

    Mai bine ca nu bei,vorbesc in cunostinta de cauza.Si vreo doua zile ia-l usor pe Florin ca se invarte lumea cu el.Da sa stii ca e misto totusi!

  4. Silviu spune:

    ce mai faceti?sunteti bine sanatosi,imi cer scuze ca nu am mai postat un ultimele saptamani dar am fost plecat in ”delegatie” 🙂
    Nici eu nu am avut inca onoarea asta de a fi tras pe drepta 🙂

    • Liz spune:

      @Silviu ….ai grija ce-ti doresti, nu de alta , dar s-ar putea sa ai onoarea cat mai repejor :))) ….se pare ca ti s-a facut dor de Politia Romana, sincera sa fiu si mie, dar prima oara cand m-ar opri pt un alcooltest, cred ca nu vor avea incredere prea mare in testul facut si vor dori sa mai strice un test pe mine, nu de alta , dar nu ma voi putea abtine din ras; nu ma voi putea concentra indeajuns incat sa suflu cu simt de raspundere :)) si vor avea impresia ca sigur am luat ceva la „bord” :))))

Lasă un răspuns

