The middle finger

Posted: 16 Noiembrie 2011 by Schummy in Din trafic
Etichete:, , ,

Shoot me now!

Shoot me now!

Astazi am primit gratuit degetul mijlociu. Daca stau sa ma gandesc nu cred ca l-am mai primit pana acum si asta ar trebui sa ma faca oarecum mandra ca am reusit aceasta performanta. In sfarsit am calcat si eu pe cineva pe bataturi atat de tare incat sa-mi arate mijlociul! Dar daca stau sa va povestesc de fapt ce s-a intamplat, veti fi la fel de dezamagiti ca mine, pentru ca nu s-a intamplat intr-un cadru in care sa ma astept si cu importanta cuvenita unui astfel de eveniment.

Daca va vine sa credeti, am primit degetul mijlociu de la un pieton aflat pe trecere! Horror! Si nici macar nu meritam, pentru ca am oprit la timp. Cert este ca intr-un Bucuresti super aglomerat, oamenii nu au cum sa fie decat frustrati si usor dilii. Grabindu-ma sa trec la verde la semafor intr-o intersectie cu n’spe mii de artere si milioane de masini, am prins verde la semaforul pietonilor situat dupa traversarea intersectiei. Nimic surprinzator in asta, se mai intampla. Pentru ca am vazut relativ tarziu ca s-a facut verde pentru ei, am pus o frana brusca la care am scos un sunet de durere sufleteasca, pentru ca intamplator transportam un laptop la picioarele scaunului din dreapta, care la franare s-a prelins usor izbindu-se de burta masinii (ma rog ati inteles voi!). Baiatul cu pricina, aflat pe trecere, probabil a interpretat eronat „Aaaaa”-ul iesit din gura mea, ca mi-a si aratat degetul. Probabil a considerat oportun gestul, pentru a-mi inchide gura! Cum spuneam, total gratuit si neasteptat!

Totul s-a intamplat intr-o fractiune de secunda. Ceea ce nu inteleg eu este cum de a reactionat el asa de violent intr-un timp atat de scurt. Ce-o fi fost in capul lui? Si cine a iesit sifonat din toata treaba asta? Eu fireste, care dupa ce ca mi-am traumatizat laptop-ul, m-am ales si cu un viol vizual pe trecerea de pietoni. Brrrr, incep sa-mi doresc din ce in ce mai mult o schimbare de peisaj!

Sursa foto: Shoot me now! 

Comentarii
  1. Blondu' spune:

    Mai gândește-te la semnificația degetului și gura ta deschisă larg, obraznică chiar.

  2. Silviu spune:

    Sunt mai multe variante:
    1-a interpretat gresit
    2-avea intre 18 si 21 de ani (am trecut si eu prin perioada asta dar mi-am revenit 🙂 ) glumesc
    3-era fumat :))
    4-pur si simplu era nesimtit 🙂

    • Schummy spune:

      1. Cu siguranta a interpretat gresit, dar pe mine ma surprinde faptul ca a avut o viteza de reactie fantastica. De aici nu pot sa inteleg decat ca omu’ era super pissed pe viata in general si eu doar am produs declicul.
      2. Avea peste 21 cu siguranta, dar pana in 30.
      3. Asta nu stiu, desi avea un aer destul de nonsalant si junky, fara a fi neaparat high in adevaratul sens al cuvantului. Era foarte apatic, iar gestul in sine a fost foarte firesc. Inclin sa cred ca o face frecvent 🙂
      4. Nu stiu ce sa spun …

  3. Liz spune:

    Aoleu …nu ti-ai revenit inca ??? :)))

    • Schummy spune:

      Pai ba da, dar inca rememorez incidentul si acum incepe sa ma amuze :). Contrariata raman in continuare, dar o iau ca pe o experienta din care sa invat. Ce ramane de vazut. Poate data viitoare nu voi mai fi atat de surprinsa.

  4. Liz spune:

    Trebuie sa judeci ca tot raul e spre bine :)) gandeste-te ca intr-un an si jumatate de cand conduci nu ai patit asa ceva …eu zic ca e o performanta :)) ..dar stii tu , orice pe lumea asta are un inceput :))

Lasă un răspuns

