Ce ne intreaba la recensamant

Posted: 21 Octombrie 2011 by Schummy in News Flash
Etichete:,

Recensamant 2011

Recensamant 2011

Romania vuieste zilele astea din cauza recensamantului. Abia s-a dat startul ca s-au si retras multi recenzori din cursa, pe motiv ca este prea mare bataia de cap la cati bani primesc. O fi justificata alegerea lor, n-o fi? Judecati singuri. In cele ce urmeaza va ofer un sneak peack al formularelor de recensamant, sa stiti la ce sa va asteptati cand omu’ cu gentuta albastra va poposi in pragul usii voastre, cel mai probabil maine! 🙂

Stiu ca acest post va parea cumva rupt de tot ceea ce se intampla aici si de restul povestilor, dar m-am gandit ca daca tot am intrat in posesia unor informatii importante, as putea totusi sa le impartasesc si celorlalti. Am sa purced la afisarea formularelor de la recensamant, dar nu inainte de a va ruga sa ne spuneti care a fost experienta voastra cu recenzorii, in cazul in care ati avut deja privilegiul de va pierde 45 de minute din viata raspunzand la minunatele intrebari.


Formular Persoane

Formular Persoane plecate pentru o perioada indelungata

Formular Locuinta, cladire

Formular Gospodarie

Comentarii
  1. Gabriela spune:

    Eu stiu sigur ca nu voi accepta completarea formularelor.
    Sunt prea multe intrebari intime si prea suntem amenintati ca e musai sa dam toate datele cerute.

  2. Liz spune:

    Eu una am refuzat deja …cu zambetul pe buze. Astept cu nerabdare amenda :)))) de parca te pot obliga

  3. Schummy spune:

    Nici mie nu mi-e foarte clar ce ti se poate intampla daca nu raspunzi. Cat te poate amenda?
    Ma voi interesa 😀

  4. Liz spune:

    din cate stiu eu intre 1000 – 5000 Ron :))))) … ai grija ca am auzit ca iti verifica si gradul de sinceritate, sunt curioasa cum :))))…sunt amuzanti rau

  5. Schummy spune:

    pai eu oricum nu completez, ca io mi-s plecata de acasa … completeaza mama pentru mine.
    dar pana una alta, bag de seama ca te ustura banii in buzuna si tii sa-i dai la stat, tupeista mica :)))

  6. Liz spune:

    eeeeh …sa vina sa-mi ia banii, ii astept cu aceeasi mare dragoste cu care i-am primit cand au venit cu formularele minune :))) …eu am o mare curiozitate: Cine a formulat intrebarile in cauza, nu de alta , dar sunt absolut „criminale” …eu una am ras cu lacrimi , citindu-le :))))

  7. Liz spune:

    http://www.wall-street.ro/articol/Actualitate/111646/Seful-de-la-Statistica-beat-la-TV-Cum-comentati.html

    ete … ne lamureste dnul presedinte al statistiticii cum e cu recensamantul :))))))

  8. Angi spune:

    La mine a venit un nenea pentru recensamant, luni seara…pe la ora 20:00. Saracul om n-avea de gand sa vina prin bloc, dar l-a vazut socrul meu prin fata blocului si asta a fost! A fost nevoita sa urce…si daca tot a fost la socrii mei, a venit si la noi, ca tot stam usa langa usa, la acelasi etaj. Asadar, impresia mea a fost ca acest domn nici macar nu dorea sa vina, ei si-au luat banii, se uita la aviziere la intretinere cate persoane sunt in fiecare apartament si…asta e! Cat despre intrebari, sincer…chiar nu mi se par personale. Dupa ce le-am completat, chiar m-am mirat cand am vazut ce tam-tam au facut toate posturile TV pe tema asta. Acum sincer, daca te intreaba ce facultate ai terminat si de ce etnie esti, vi se par personale? Mie nu…nu au intrebat ce salariu am (nu ca statul nu ar sti deja cat castig), nu numar de telefon, nimic…adica pana la urma ce a fost asa personal? In toate tarile se face recensamantul si pana acum n-a murit nimeni din asta. Pentru Institul National de Statistica aceste informatii chiar sunt importante. Probabil se vor face statistici de genul: ce procent din absolventii facultatilor au un loc de munca, ce procent din cei care au terminat doar liceul au un loc de munca, etc. Nu mi se pare nimic rau in asta.
    Asadar, am fost si noi „numarati” pe bune, nu numai pe avizierul de la intretinere si gata! A trecut si asta:)

  9. Silviu spune:

    Stie cineva care au fost rezultatele recensamantului?

  10. Liz spune:

    pt nerabdatori, eu stiam ca rezultatele se dau la sfarsitul lunii ianuarie 2012 😀 …De ce ? Astepti amenda, cumva? 🙂

  11. Liz spune:

    Da, da …asa este. Astept amenda, vreau sa fac misto de ei….le zic ca trebuia sa ma caute la piata, ghinionul lor :)))

Lasă un răspuns

