Zummy vedeta

Posted: 17 Octombrie 2011 by Schummy in Din viata mea de incepator
Etichete:, , ,

Zummy

Zummy

Urasc aceasta perioada a anului … si da, in mare parte din cauza faptului ca se face frig si inevitabil ma apuca o viroza care de obicei imi mananca un week-end din viata, pe care in mod normal l-as fi petrecut intr-un mod mai placut decat in pat in fata televizorului cu mucii pana in barba si cu ochii mereu umezi. Si nu stiu cum se face ca obligatoriu in programul HBO, printre putinele de altfel pe care le urmaresc la TV, in w/end se strecoara si cate o drama din cele usturatoare de sufletel in care ma trezesc plangand in hohote, chiar daca jocul actorilor lasa mult de dorit. Adica, common, cum sa plangi la un film in care joaca interpreta lu’ Hanna Montana!? I blame the fever!

Dar nu, nu acesta este principalul motiv pentru care urasc aceasta perioada a anului, ci pentru ca vin toate gramada: casco, revizie, rca!!! Aici e intr-adevar de plans, pentru ca ma doare sufletelul cand stiu cati bani cheltuim anual pe treaba asta! Dar ce nu facem noi pentru draga noastra Zummy? Si uite asa se face ca ne-am trezit cu Zummy la service. Nu va voi povesti despre problemele ei, ca nu e cazul, dar va pot povesti cum a ajuns ea purtatorul de cuvant al speciei sale, la service!

Se facea intr-o zi de toamna (inca!) frumoasa. Fusesem chemata pentru inlocuirea oglinzii din stanga. Toate bune si frumoase, baietii de la service s-au miscat cu talent. Nici ca ar fi fost o operatiune foarte complicata, intre noi fie vorba. Cand surpriza! Vine unul din baietii de la receptie service si-mi spune: „Ma scuzati ca indraznesc. Are directorul nostru de vanzari o rugaminte la dvs: sa ia putin masina dvs. la un test drive cu un client, pentru ca momentan nu avem nicio Mazda 2 disponibila in showroom”. Am acceptat, bineinteles, cu mandrie in suflet, dar usor contrariata de scaparea lor! Dar povestea nu se opreste aici: nu dureaza mult si vine si directorul de vanzari, care mai avea putin si ma pupa ca l-am salvat dintr-o situatie penibila (cred si eu!) si care dandu-mi cartea lui de vizita, mi-a garantat ca-mi va rezolva orice problema pe care o voi avea la Mazda vreodata. Na poftim! Mai zi ceva … ar fi trebuit eu sa-i cer comision din vanzari, dar n-am fost pe faza :). Dar cu siguranta nu e timpul trecut, oricum urmatoarea masinuta tot Mazda va fi (da, suntem fani!) si atunci sa te tii discount-uri peste discount-uri! Ei as …

Si uite asa a ajuns Zummy a noastra sa vanda! Si daca ati sti cat de urata si de nespalata era! si cu toate acestea omu’ care a plimbat-o a fost foarte multumit de ea! She still has it! Manca-o-ar mama de frumoasa!

Comentarii
  1. Liz spune:

    Nu-mi mai aminti de Mazda2 … flebetea mea, numai cand vad una pe strada deja incep sa visez frumos…vad numai verzi ca a ta , eu una imi doresc una albastra cum este cea expusa la showroom-uri pentru Mazda3. Este o masina absolut suberba, sportiva cum numai mie imi place, fiabila si intruneste mai ales ceea ce caut eu la o masina stabilitate si siguranta. Si e si japoneza pe deasupra….putintel cam scumpa, dar eu una spun ca-si merita pe deplin banii fata de alte masini. Tocmai de asta prima mea masinuta o sa fie second hand, nu de alta, dar nu vreau sa plang langa ea daca e sa pateasca ceva …asa ca o sa iau una cat mai de tavaleala pana o sa fiu cea mai tare din parcare :))

    Esti foarte haioasa in postarile tale … ai intr-adevar talent. Sa ai grija de Mazduta ca altfel o sa-ti vin de hac.

  2. Schummy spune:

    Da, ai mare dreptate cu tot ceea ce spui despre Mazda 2, dar sa stii ca daca e sa compari dotarile pe care le are standard cu cele ale altor masini din clasa ei, sa stii ca are un raport foarte bun. De ex. Seat-ul nu are standard nici macar roata de rezerva!!!! Ceea ce mi se pare maxim de stupid. Dupa ce terminam creditul la mazda 2, cel mai probabil mazda 3 sau 6 o sa fie urmatoarea, la mazda 3 bleu, la mazda 6 au un mov foarte misto 🙂
    Am mare grija de ea, atat cat pot eu sa am, ca de busit tot am busit-o acu ceva vreme.
    Iti multumesc frumos pentru aprecieri, dar talentul depinde foarte mult de mood 🙂

  3. Liz spune:

    Draga Schummy,

    Vreau sa spun ca sunt absolut disperata dupa masina asta…stau de vreo 4 luni pe forumuri citind despre Mazda2. Ma intereseaza foarte tare de cati ani ai masina, daca ai avut vreo problema cu ea si anume la ce anume, daca cunosti cumva preturile pieselor de schimb (am auzit ca sunt cam scumpe si trebuie sa astepti pana intri in posesia lor 😀 ) si te-as ruga foarte mult daca ne poti da informatii referitoare la pretul reviziilor si a asigurarii CASCO. La cati km se face prima revizie: 10.000 km sau 15.000 km?

    Oricat ar fi de scumpe piesele de schimb si service-ul eu una zic ca se merita. E o masina pe care s-o ai o VIATA, cred ca nu m-as desparti de ea niciodata, nu de alta, dar mi-ar parea rau de ea. Pur si simplu intruneste tot ceea ce vreau de la o masina.

    Ma bucur pt tine c-o ai, sper s-o stapanesti in continuare fara mari evenimente, nu merita 🙂

Lasă un răspuns

