Adio Lemi si Leni!

Posted: 3 Octombrie 2011 by Schummy in Din viata mea de incepator
Etichete:, , ,

 
Lemi si Leni la plaja
Lemi si Leni la plaja

Ei bine da, am deja o luna si jumatate de cand am renuntat la lamai! Si nu am putut sa o fac de tot pana cand nu le-am dedicat un post pe blog! Asa ca iacata-ma pe blog, cu un nou post despre Lemi si Leni, lamaile mele cele de toate zilele!

Momentul despartirii a fost o ceremonie emotionanta in care Lemi si Leni s-au intalnit dupa un an de zile. Buclucasa din fire perechea noastra si-a facut de cap pentru ultima data in compania lui Zummy, urmand sa plece impreuna in cautarea fericirii depline … au fost la mare, urmeaza sa mearga la munte, prea multe nici eu nu stiu despre ele, cert este ca acum sunt libere si se bucura de regasire.

Cat despre mine, eu ma bucur ca am avut ocazia sa le cunosc si le multumesc ca m-au scapat din multe incurcaturi, mai ales cu politistii, care de fiecare data cadeau prada sarmului lor zambind la mine ori de cate ori faceam cate o prostie in trafic. Ce-i drept mi-au luat si multe claxoane, morti si raniti din pricina lor, dar per ansamblu imi va fi dor de ele …

Si cum sa nu-mi fie dor cand impreuna am strabatut peste 10.000 de kilometrii? Cand mi-au fost alaturi pe cele mai mari troieni si in cele mai dificile situatii …

Această prezentare necesită JavaScript.

 

 

Comentarii
  1. Liz spune:

    Vai ce mari sunt …mi le imprumuti si mie pentru un an de zile?nu de alta, dar eu o sa am nevoie de ele. Te anunt eu…cand va fi momentul oportun 😉

    P.S. Politistii astia, numai zile fripte ne-au facut si continua sa ne faca, dar cu ajutorul lui Lemi si Leni si cu promisiunea noastra ca nu se va mai intampla, incercam sa le aducem si lor zambetul pe buze…ei de cele mai multe ori isi fac meseria (imi place sa cred)

    • Schummy spune:

      Liz, ti le imprumut cu mare drag, mi-au fost aproape si imi sunt tare dragi. Cu siguranta momentul oportun va fi cat mai curand 🙂

      … da, ma voi gandi la noua rubrica … acum cat de curand ar trebui sa o bag in service, sa te tii atunci distractie pe capul meu ca sunt dependenta de ea 😀 … dar pana una alta am un episod funny pe care urmeaza sa-l povestesc a propos de reprezentante 😉

      • Schummy spune:

        si stai asa, ca sa ti le imprumut trebuie sa le meriti 🙂
        Deci spune-mi draga mea Liz, care sunt semnalmentele lamailor conform codului rutier (dimensiuni & stuff) 😀

  2. Liz spune:

    si iti propun o noua rubrica …experientele tale la service-urile auto :D:D:D…sper sa nu ai nevoie de ei, dar cand vei avea sa ne impartasesti si noua , te rog…nu de alta, dar din cunostinte stiu ca sunt cam panglicari , eu una deja m-am certat cu cativa in numele altora =))

  3. Liz spune:

    cum sa nu, cu cea mai mare placere …

    1. disc de culoare galbena: 100 mm diamentru (cu semnul exclamarii de lungime 60 mm si diam pct de 10 mm)
    2. pozitionare :pe parbriz in partea din dreapta jos
    pe luneta, in partea stanga jos

    Vezi: art. 149 din Regulamentul de aplicare al Codului Rutier

    …ma luam la harta cu cunoscatori in ale soferiei cu vechime de 9 ani, cand invatam legislatie auto si castigam eu , mai ales la teste=)))…veneau de la drum lung si ma intrebau cat mai este limita de viteza pe drumuri europene sau express =))) nici nu-ti pot spune cat de bine ma simteam

    P.S. Esti smechera …te-ai legat de faptul ca am spus ca sunt MARI=))…da …mi se par imense, ai avut tu grija sa para asa; unii zic ca nu exista dimensiune standard=)))

    Astept cu interes postarile tale …mai ales cel cu service-ul auto … si daca ti se pare ceva suspect ia-te la harta cu ei, nu-i lasa=))

    • Schummy spune:

      He he, that’s my girl … felicitari, esti noua posesoare de drept a celor doua lamai, Lemi si Leni! 😀
      Si da, sunt smechera 😀 … aia cum ca n-ar exista dimensiuni standard e o mare prostie. I-am mai vazut eu prin trafic pe unii invatacei plini de elan si pepsi cola cu ditamai namilele de lamai care le acopera jumatate din luneta si un sfert din parbriz. Ce ma uimeste insa este politia, care nu ii opreste sa le atraga atentia … in fine, cer cam multe 🙂
      Anyway draga mea, felicitari! Tu ia-ti carnetul, ca lamaile le ai deja 😉

  4. Liz spune:

    Hei…carnetul il am de asta-vara ….astept sa fac economii (cam greu) sa-mi iau masina =))…asa cum am mai spus-o …ceea ce obtii prin propriile puteri te face sa te simti BINE

    • Schummy spune:

      Ahaaaa, am inteles. Felicitari pentru carnet in acest caz! In cazul in care te-am mai felicitat o data, este pentru ca ma bucur foarte tare pentru tine, nu pentru ca nu-mi mai aduc aminte, da? 😀
      Mai oricum ar fi trebui sa ne intalnim sa-ti dau lamaile :). Eu zic sa le iei chiar daca nu ai inca masina, cine stie, poate se mai milostiveste de tine vreun prieten si te mai lasa sa o conduci 🙂
      Apreciez efortul pentru a obtine o masinta prin propriile puteri si sunt sigura ca vei reusi cat se poate de curand.

  5. Liz spune:

    Da , da …cum sa nu …eu incerc pe la toti, poate , poate are vreunul curajul sa-mi dea pe mana masina =)))) dar nu prea am „succesuri” ….stii tu, pana nu stii ca e a ta si-ti apartine, parca nu e acelasi lucru

    P.S. Astept nu nerabdare, postarile tale cu service-ul auto.;)

  6. P!nky spune:

    O sa am nevoie si eu de asa ceva in cel mai scurt timp posibil.Bineinteles daca trec cu brio de sala si examen:-s….Azi ma duc sa imi iau dosarul si sper sa iau sala din prima:)).

  7. Liz spune:

    Bafta P!inky

  8. Silviu spune:

    Lemi si Leni fumati =))
    tare asta….
    ale mele refuza sa se lipeasca de parbriz ;))…imi cade cand imi este lumea mai draga….ceva soluti? ;))

    • Schummy spune:

      Un singur cuvant: saliva, asta ca sa nu zic pe romaneste, scuipat! Iti spune una’ trecuta prin asta si care a gasit ca solutia salvatoare ii statea pe limba! :))))

  9. Liz spune:

    La tine este si mai tare situatia :))))

    depinde de care ti-ai luat ….ti-as recomanda sa-ti achizitionezi semne de incepator cu ventuze, exact asa cum a avut deja profesionista noastra Schummy 🙂 cele cu autocolant avand riscul sa se dezlipeasca si sa nu reziste in timp la „lipeli” succesive :))))

    P.S. Ti-as putea spune sa o lasi cazuta, dar din pacate Politia Romana vegheaza neincetat asupra bunului mers in trafic (ce bine ar fi !!!) dar din pacate constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa I de sanctiuni – 2 sau 3 pct amenda. Cred ca nu vrei sa risti sa-ti golesti buzunarul de 134-201 ron doar pentru atat , nu-i asa ? 🙂

  10. Silviu spune:

    Liz
    Normal ca nu vreau sa imi golesc buzunarul…adica vreau dar nu prin amenzi,prin alte metode 🙂
    Schummy
    Jos palaria,metoda ta a dat rezultate…acum nu mai am probleme :d

    • Liz spune:

      ai dreptate , ai mare grija ,,,alegerea iti apartine in totalitate :))

    • Schummy spune:

      Pai vezi? Saliva e super glue-ul pentru ventuze :D. Ar trebui sa tina pentru macar cateva luni. Aia din fata la mine a tinut cred pana in ultima zi. Aia de pe luneta o sa-ti mai cada, ca se umbla la portbagaj si la inchidere se mai bruscheaza, dar acum ai lipiciul la purtator 🙂

      Bafta in trafic, sa nu te dai viteaz, inca! Mai asteapta putin :).

  11. Liz spune:

    Si…? Schummy ne poti spune diferenta pe care o sesizezi in trafic la comportamentul celorlalti participanti la trafic din moment ce nu le mai ai pe Lemi si Leni cu tine? 🙂

    • Schummy spune:

      Pai da, diferenta majora e ca nu-mi mai iau atat de multe claxoane si injuraturi cand incerc sa schimb benzile si mai „tai” calea unuia si altuia. Oricum ma impac bine cu ceilalti conducatori din Bucuresti. atata timp cat mergi tare toata lumea in bucuresti e multumita. Scapi de claxoane ca mergi prea incet … Si eu merg tare (chiar ma mir cum de nu mi-am luat nicio amenda de viteza)! Dar inca nu sunt la stadiu de bizon. Adica merg tare numai cand imi permite traficul. Sigur, mai schimb si benzile atunci cand una e mai libera ca cealalta, dar ma rezum numai la asta. In rest incerc cat mai mult sa respect regulile. Inca o mai tin p-aia cu linia continua inainte de trecerea de pietoni si intersectii :D. Deci nu m-am prostit de tot!

      • Liz spune:

        super, ca mergi tare …CALC-O n-o lasa , dar cu grija. Sincera sa fiu si pe mine ma enerveaza cand vad un bosorog care de abia se cacaie :)) saracutu’ de el. Frateee daca mergi cu viteza mica, banda I ti-e destinata, nu mai incurca circulatia aiurea.Ehhh ce rea sunt :)) . Nu ar fi nici o problema ca-ti iei claxoane meritat, pe mine una ma enerveaza cei care doar daca vad semnul de incepator, incep sa faca presupuneri aiurea, de parca ei nu au fost in locul nostru. Ma oftica la culme astia :))) , mai sunt si unii super draguti, care au intelegere si nu uita ca au fost si ei candva in locul tau, le si multumesc si ii salut ca de la sofer la sofer :)) . Eu una numai cand vad o masinuta de scoala sau de incepator, nu ma pot abtine sa nu zambesc. Iar in legatura cu linia continua, ehhh nu-i baiul atat de mare, dar fi pe faza sa nu fie vreaun gabor prin preajma ca ti-o iei pe buna dreptate si mai stau si ascunsi nesuferitii :)) si mai ales sa nu incurci circulatia. Daca ai strada libera, ai verde din partea mea :))) ….BIZOANCO

  12. Liz spune:

    ha ha ha …zambiti, vorbesc ca si cum as conduce :))) imi aduc aminte de scoala de soferi si de cat de mult visez sa conduc, dar nu o sa mai visez mult trebuie sa devina realitate :))

  13. Silviu spune:

    Liz
    Ce parere ai de un Matiz,eu am condus unul zilele astea si mi se pare super ok masina,consum mic
    dezavantaje,porbagaj cam micut in rest ce sa zic… este destul de ieftina pt cea ce ofera
    Acum gusturile nu se discuta dar mie imi place 🙂

  14. Liz spune:

    Multumesc Silviu pt idee,

    Sunt perfect de acord cu tine , gusturile nu se discuta; cand imi aleg o masina nu tin neaparat sa fie estetica , daca se nimereste sa se intample e super. Matizul e adevarat, e avantajos ca raport intre performanta-pret, insa are o hiba care pentru mine e cam mare 😀 si anume nu mi se pare o masina stabila, simt ca ma ia vantul cand trec pe langa un tir la drum mare, iti spun din experienta altora la volan cu mine pasager, nu-mi placea deloc senzatia. Cu Dacia nu sunt de acord, nu o consider masina :D, Mazda 2 este o masina perfecta dupa mine, are cam tot ce vreau eu de la o masinuta, insa altadata 😀 . Asa ca ramane varianta Skoda Fabia (masina pe care am facut eu scoala, ma impacam super cu ea, si-ti spun asta testat vorbind , nu de alta , dar am vrut sa vad cum se conduc mai multe tipuri de masini) :)) … second hand, dar neaparat sa fie Euro 5 (nu am chef sa platesc eu taxa aiurea ca asa vrea statul) 😀 si sa nu fie mai veche de 4 ani. E stabila, nu se „sifoneaza” repede, e bunicica ca pret, service-auto si piese de schimb …si, sa zicem ca ma impac si cu felul cum arata :)) …conteaza sa-ti faci treaba cu ea, cu cea mai mare placere. Eu deja ma vad ca „zburd” cu ea prin tara si nu numai.

    Sa ai un trafic cat mai usor si sa conduci cu placere 🙂

  15. Silviu spune:

    Multumesc frumos,acelasi lucru iti doresc si eu!

  16. Silviu spune:

    Schummy,
    Nu ma dau viteaz,inca, ;( dar ai dreptate cu cat ai senzatia ca stapanesti masina mai bine cu atat ai tendinta sa nu respecti limita de viteza.
    O singura data,eram in afara localitatii cu muzica data tare ( Alexandra Stan Bittersweet ) 🙂 si cu gandul la ……… 🙂 am ajuns la uimitoarea viteza de 100 km/h fara sa imi dau seama….cand brusc ma trezesc la realitate primit flash-uri de la cei de pe sensul opus (ups radar 🙂 )
    Stiu cam penibila situatie dar na 🙂

    • Schummy spune:

      Ei, o sa tot ai astfel de situatii. Important este sa consientizezi momentul si sa te opresti la timp, nu atat pentru a-ti pastra carnetul intact, cat pentru siguranta ta si a celor din jur.

      Sa vezi la 180 cum e 😀 … Dar ssshhh, ramane secretul nostru ;).
      Sincer nu stiu cum pot oamenii aia sa mearga chiar si pe autostrada cu vitezele astea astronomice, pentru ca eu una am mers pentru maxim 30 de secunde cu 180 si simteam cum ma contopesc cu scaunul si cum ma ia cu ameteli. Ca sa nu mai vorbim de vizibilitate care scade drastic. Ciudat este ca totusi tie ti se pare ca te misti in reluare. Zummy mai putea, dar nu am mai avut eu curajul sa vad pana unde poate ea :).

      A propos de asta, mai vine cate unul si-mi spune, stii, limita de viteza e doar o conventie … Prietenul meu, este, dar cand te gandesti ca te apropi vertiginos de marginea prapastiei daca incalci conventia, parca nu-ti mai e atat de dor de bunicii trecuti in lumea de dincolo si dintr-o data te multumesti prin a te intalni cu ei doar in vis.

      Deci chill, ai tot timpul din lume sa experimentezi viteza in diferitele ei ipostaze. Din nefericire, chiar daca stiu foarte bine lectia, tot ma mananca talpa si ii dau blana ori de cate ori am ocazia si asta nu numai pentru ca sunt presata de timp, ci pentru ca asta sunt. Oricum mai astept un an si ma inscriu la scoala de piloti, ca sa-mi potolesc setea de viteza intr-un mediu controlat :).

      Drive safe! Nu babeste, doar safe si smart 🙂

  17. Silviu spune:

    Ai perfecta dreptate!
    Am tot timpul din lume sa ”experimentez”,orcum eu unu’ mam ”indragostit de sofat nu ratez nici o ocazie de a scoate masina din garaj. 🙂
    Pana acum cateva luni marile mele ”pasiuni” erau muzica si biliardul :d acum a mai aparut inca una 🙂
    Maine vin si eu in Bucuresti (pentru prima oara in trafic) poate ne inttalnim sa facem o liniuta :d

  18. Silviu spune:

    Ai perfecta dreptate! 🙂
    Am tot timpul din lume sa ”experimentez”,orcum eu unu’ mam ”indragostit de sofat nu ratez nici o ocazie de a scoate masina din garaj. 🙂
    Pana acum cateva luni marile mele ”pasiuni” erau muzica si biliardul ,acum a mai aparut inca una 🙂
    Maine vin si eu in Bucuresti (pentru prima oara in trafic) poate ne inttalnim sa facem o liniuta 🙂

  19. Liz spune:

    Nu, nu ….sunt prima pe lista la facut „liniute” cu Schummy, inca de prin iulie :)))) (nu in trafic ca tine, ca nu e recomandat si nici de desenat pe hartie) . Stai la coada, ai de asteptat :))

    P.S. E super misto …ce pot sa spun, as vrea sa fiu in locul tau (la volan) :))) , dar ne promiti ca nu te fura peisajul de tot la un moment dat, da? Nu stiu cum e mai bine la „inceputurile meseriei” 🙂 . Sa ai partener de drum pt a nu -ti parea drumul prea monoton, dar care sa nu iti distraga atentia de la sofat sau sa fii singur, placandu-ti la nebunie drumul, dar existand riscul sa te pierzi in peisaj si sa risti sa te fure viteza.

    sa te odihnesti, sa fii fresh maine si ….sa te simti bine 🙂

    • Schummy spune:

      Liz mama, vad ca esti cam posesiva :))) Ia-ti odata masinuta si facem si liniute, bastonase, cerculete, ce vrei tu :D. Pana una alta vezi ca pe 1 vin acasa, sa tii telefonul la indemana ca o sa te sun :P.

      Silviu, imi pare rau dragul meu, se pare ca am deja adjudecata prima liniuta cu Liz :D, dar daca vii in Bucuresti pot sa-ti fac un tur de oras si sa-ti testez abilitatile in a te tine de fundul meu 😀 … uite despre asta trebuie neaparat sa fac un post, despre mersul in „coloana” sau cum sa te tii eficient de coada unui prieten. E fascinant :D. Spor la covrig si fara incidente! Am zis!

      Va pup dragilor,
      Schummy

  20. Liz spune:

    Ehhh, nu gasesc motivul pt care as fi posesiva. 🙂 Posesivitatea poate fi insa confundata cu nerabdarea si atunci DA, iti dau perfecta dreptate, sunt a naibii de nerabdatoare sa pun mana pe covrig, nu e vina mea ca printre atatea pasiuni a mai intervenit inca una, cea a sofatului , ea fiind cea mai proaspata dintre toate 🙂 E adevarat, funny sa stai in coada cuiva, dar greu de realizat avand in vedere faptul ca trebuie sa pastrezi aceeasi viteza cu cel din fata si sa ai o distanta cat mai mica fata de el , nu de alta , dar sa nu permiti altuia sa-ti taie calea sau sa intervina intre voi. La drum lung insa e posibil, chiar sa faci o liniuta , dar sa gasesti momentul prielnic , sa nu fie si alti participanti la trafic.

    Silviu, ai grija de abilitati :))) testeaza-le , nu de alta , dar Schummy e pui de bizon :)))

    Sunt cu ochii mari cat cepele pe telefon 🙂

  21. Schummy spune:

    :))) Hai ca m-ai distrat cu puiul de bizon :))) Las ca vezi tu cand vin la Cta si te scot la plimbare prin Mamaia, vezi tu acolo bizoneala maxima :D. Deci te rog eu sa mai si clipesti cand te holbezi la telefon, nu de alta da’ nu vreau sa te vad cu ochii impaianjeniti :)))

    Hai te-am pupat! Ma apuc de scris 😀

  22. Liz spune:

    Da , da …imi pun si picaturi in ochi si comprese de musetel :)) nu de alta , dar vreau sa fiu la capacitati maxime, tocmai bune pt bizoneala :))

    Sa ai inspiratie

Lasă un răspuns

