Frustrare

Posted: 12 Mai 2011 by Schummy in Uncategorized

Incep prin a spune ca am o zi de rahat. In timp ce scriu sunt in metrou spre birou, al doilea drum pe care il fac spre birou azi. De ce? Pentru ca am fost indeajuns de dobitoaca sa uit acasa agenda, un obiect atat de util atunci cand toata activitatea ta depinde de el! Mai adauga si niste termene limita de mult apuse si poate vei intelege gradul de frustrare care ma macina in aceste momente.
Am vrut sa scriu un post despre ratb initial pentru ca ma scoate din sarite institutia in cauza, insa imi dau seama ca nu am cum sa-mi astern gandurile pe rahatul asta de telefon, htc wildfire pe al sau nume.
Asadar nu pot decat sa-mi exprim fustrarea legata de my shitty karma, in speranta ca si voi veti avea o zi cel putin la fel de shitty ca a mea, ca sa fie treaba treaba. Sper doar ca deadline-ul ala nenorocit, stresul prin care trec saptamana asta si overtime-ul sa aibe totusi rezultatele scontate. spoken like a true marketer!

Hai succesuri la toata lumea!

Lasă un răspuns

