29 de primaveri si un cadou pe masura!

Posted: 15 Ianuarie 2011 by Schummy in Just for fun
Etichete:,

 

Happy birthday to me

Happy birthday to me

La multi ani mie! Astazi implinesc minunata varsta de 29 de ani! Ai zice ca la varsta asta ar trebui sa-mi fi venit deja mintea la cap … nu?

Cand ma gandesc ce planuri marete aveam in urma cu vreo noua anisori pentru aceasta frumoasa etate … e de-a dreptul scarry! Auzi tu, maritata de vreo patru ani si cu vreo doi copii, preferabil gemeni, un baiat si o fata, ca sa ma linistesc! Acum, cand realizez cat de repede timpul e timpul pentru noi planuri. Ma rog, in principiu planul ramane acelasi (mai putin partea cu gemenii, care e putin nerealista), doar ca il mai decalam putin, asa cu vreo cinci ani! 🙂

Primul cadou n-a intarziat sa apara! Astfel, in ajunul zilei mele de nastere am fost ridicata la rang de vedeta si nu oriunde, ci pe blogosphera.ro dar va invit sa cititi, sa comentati si sa dati like-uri direct la sursa.

 

Comentarii
  1. Mona spune:

    La mulţi ani, draga mea!

  2. valentina spune:

    MULTI ANI TRAIASCA! MULTI ANI TRAIASCA! LA MULTI ANI! CINE SA TRAIASCA? CINE SA TRAIASCA? LA MULTI ANI! SCHUMMY SA TRAIASCA! SCHUMMY SA TRAIASCA! LA MULTI ANI!

    La multi ani! Sa fii sanatoasa, sa ai parte doar de lucruri frumoase, iar in fiecare zi sa ai zambetul pe chip!

    Cu drag, Valentina!

    • Schummy spune:

      Multumesc frumos Valentina! Ti-ai amintit. Tot m-am tinut sa scriu zilele astea pe blog, dar n-a fost chip, am tinut-o numai intr-o petrecere 🙂

      Te pup draguta! Schummy

  3. Liz spune:

    La Multi Ani !!! Accelereaza spre ceea ce-ti doresti, pune frana sau depaseste obstacolele vietii si vei ramane plina de viata, asa cum ne-am cunoscut. Sa ai parte de tot ceea ce-ti doresti.

    Cu simpatie, Liz

    • Schummy spune:

      Liz scumpa mea, iti multumesc frumos! Esti mult prea draguta! Chiar imi doresc sa depasesc toate obstacolele si sa trec cu bine preste toate si asta doresc tuturor 🙂

      Te pupacesc, constanteanca mea draga 🙂

      Schummy

Lasă un răspuns

