Prima nisoare la volan

Posted: 14 Decembrie 2010 by Schummy in Din viata mea de incepator
Etichete:, , , ,

 

A venit iarna!

A venit iarna!

Salutare fete si baieti! Nu stiu despre voi, dar mie parca mi s-a cam facut dor de voi! Da stiu, v-am cam abandonat in ultima perioada, dar am facut-o cu un scop nobil. Mos Craciun m-a angajat ca spiridus trepadus sef si mi-a delegat multe activitati in ton cu sezonul: petrecerea de sfarsit de an de la firma, cadouri pentru parteneri si angajati, petrecerea copiilor angajatilor, spectacole de colinde si multe alte astfel de lucruri frumoase, dar si foarte mancatoare de timp si de neuroni. Da ce nu face omu’ pentru bucuria altora? 🙂

 

Si pentru ca este sezonul sarbatorilor, iarna a inceput sa-si intre in drepturi, asa cum ii sta ei bine in aceasta perioada. O oportunitate in plus pentru mine sa-mi dovedesc talentele de pilot innascut. Azi a nins frumos, linistit si din fericire, nu indeajuns pentru ca noi, conducatorii auto, sa facem slalom printre nameti. Ceea ce e bine, pentru ca nu m-am echipat cu galetusa cu nisip, lopatica, tarnacop si cizme de cauciuc. Ce mai imagine ar fi!

Pot spune cu mana pe inima ca aceasta prima ninsoare nu m-a speriat atat de tare pe care ma asteptam. Dar presimt ca ceea ce experimentam zilele astea e doar inceputul. Ceea ce m-a speriat insa a fost traficul care se pare ca s-a intensificat mai mult de cand cu anunturile meteorologilor de cod galben. Sincer, nu credeam ca se poate sa se mearga in Bucuresti mai prost decat se mergea pana acum. Vorba ceea: Never say never! (S-a tampit WordPress-ul nu ma lasa sa dau enter decat daca mai scriu ceva!)

Na fraiere, ca te-am facut! 😛

Revenind la firul epic … tot cu ocazia primei ninsori am descoperit si o solutie degivranta. Aceasta solutie minune dezgheata aproape instantaneu suprafetele inghetate, in special geamurile. Foarte folositoare la masina omului! Cine n-are degivrant sa-si cumpere, zic!

De povestit as mai povesti, dar e tarziu si spiridusii, fiind mici, au o regula foarte clara in privinta orei de culcare!

Sursa foto: A venit iarna!

 

 

Comentarii
  1. Me spune:

    am ras nitel la faza cu wordpressu:)))

Lasă un răspuns

