La mulţi ani români!

Posted: 2 Decembrie 2010 by Schummy in Just for fun
Etichete:

La mulţi ani români!

La mulţi ani români!

Fraţi români, vă urez un călduros La mulţi ani de ziua voastră, cu o uşoară intârziere de vreo 24 de ore aşa … Am vrut să vă spun de ieri, da’ na, mi-a fost mult prea lene ca să scriu pe blog, în plus posturile de televiziune atât s-au întrecut ieri în patriotism şi vorbe de duh, că mesajul meu ar fi fost mult prea redundant. Fiecare a arătat românilor că au de ce să fie mândri: în primul rând avem şi noi tancurile noastre şi ai noştri soldaţi ca brazii,  în al doilea rând avem adevarate valori care promovează imaginea României pe cele mai înalte culmi ale culturii (Inna fiind cel mai de seamă reprezentant) şi nu în ultimul rând avem mână de lucru care acceptă orice tip de job pentru care francezii, spaniolii, englezii şi nemţii nici macar nu s-ar da jos din pat. Wow! Îmi plezneşte inima de mândrie şi de bucurie că sunt româncă!

Pentru că suntem români până în măduva oaselor, am ales să petrecem ziua de 1 Decembrie, cu un ritual de sărbătoare specific acestui popor neînfricat. Ambiţioşi din fire, cum suntem noi românii, ne-am aventurat cu maşina de cleştar în jungla bucureşteană, înfruntând frigul, ploaia şi vântul împreună cu, cel mai probabil, toţi bucureştenii posesori de autoturisme şi la fel de aventuroşi ca şi noi. Am ales o destinaţie tradiţional românească, Mall Plaza, unde odată ajunşi, am întâmpinat buna organizare, specific romanească de altfel, a operaţiunii de parcare cu ovaţiunea „mama voastră de proşti”. La cinema, ne-am „revergorat” cu o baie de mulţime, în amintirea Epocii de Aur. Predominau adolescenţii cu freze fistichii şi haine fandosite ce veniseră şi ei cu acelaşi scop, pur românesc, pomana Orange Wednesday. Lucrurile s-au mişcat neaşteptat de repede şi am fost trezită brusc din contemplare de vânzătoarea clasică – repezită şi sictirită de lipsa mea de experienţă într-ale pomenilor pe bază de cod. De parcă aş avea eu vreo vină ca sunt din Maximia!

Seara a continuat cu un deliciu culinar cu specific românesc de la Mc Donald’s şi vizionarea ecranizarii unui basm cu tradiţie pe meleagurile mioritice, Harry Potter. Cam la asta se rezumă identitatea noastră naţională! Doamne apără şi păzeşte … sau cum ar zice Harry Potter, Expectum patronum!🙂

Sursa foto: La mulţi ani români!

Lasă un răspuns

