Nu te urca la volan pe stomacul gol!

Posted: 15 Noiembrie 2010 by Schummy in Caterica cu budinca
Etichete:

Nimic nu merge pe stomacul gol, cu atât mai puţin şofatul!🙂 Aceasta e singura legatură pe care am gasit-o dintre acest post şi topicul blogului. Patetic, ştiu! Dar nu puteam să nu vă împărtaşesc din experienţa mea culinară cu care m-am delectat în acest week-end🙂.

Ieri am avut o zi plină, iar cel mai frumos lucru pe care l-am făcut a fost să gătesc! Da, aţi auzit bine … am „gătit” nişte somon la grătar în sos de lămâie şi ulei de măsline (yummy!), asezonat cu brocoli (bleah!), salată verde (bleah!) şi  sos de iaurt cu usturoi şi mărar (yummy!) în spiritul dietei pe care am reînceput-o de curând. Pentru binele meu sper că aţi mâncat deja, nu de alta, dar nu prea mă împac cu gândurile „de bine” de la distanţă. Dăcă eşti pofticios ai face bine să te opresti aici!🙂

De departe cel mai incitant fel de mancare cu care m-am distrat ieri a fost desertul. Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când aud de dulciuri brusc îmi scade glicemia. Este acel must have fără de care organismul meu refuză să supravieţuiască şi care, din păcate, nu se pupă cu ideea de dietă oricât de mult mi-aş dori eu. Nu se pupă în fiecare zi, dar se poate pupa o dată pe săptămână, cel puţin aşa susţin specialiştii nutriţionişti, pe principiu mai răruţ că-i mai drăguţ şi experienţa mai spectaculoasă. Tot e bine că nu trebuie să fiu abstinentă de tot, că mi s-ar urca naibii la cap! Da, tot despre dulciuri vorbesc!🙂

Tot răscolind internetul în căutare de ceva bun, am dat peste o reţetă care părea uşor de făcut, cu rezultate spectaculoase. Este vorba despre aşa numiţii Chocholate Crinkles, o reţetă pe care am găsit-o pe blogul Laurei Adamache, căreia îi şi mulţumesc cu această ocazie că ne-a împărtaşit şi nouă, celor mai puţin talentate în bucătărie din micile ei secrete. Chiar dacă ai puţin de aşteptat până ajungi să-i poţi mânca, pentru că trebuie să laşi aluatul la frigider pentru minim 3 ore, merită fiecare minuţel, pentru că sunt absolut delicioşi.

Îi puteţi consuma simpli sau cu lapte.

Reţeta completă o puteţi găsi pe blogul Laurei.

Spor la prăjiturit! :)

Sursă foto: Galerie personală

Comentarii
  1. Din pacate nu pot sa ma abtin in fata acestei ….. sa ii zicem …. necunosteri a limbi romane, citez: „…şi topicul blogului. Patetic, ştiu!” Din pacate nu sti ca cnf. limbi romane si a DEX (ce e ala?) ….
    PATÉTIC, -Ă, patetici, -ce, adj. 1. Plin de patos, care emoționează, impresionează, înduioșează; plin de emfază, de afectare. 2. (Despre nervi) Care inervează mușchii oblici ai ochiului. – Din fr. pathetique, gemi. pathetich.

    • Poate ai dorit sa scri …. „Jalnic, stiu!” Dar a fost prea greu. Te rog, nu te supara pe mine!

    • Mycor spune:

      @Heinrich Huniady – Iti fac o recomandare prieteneasca: mai intai fa-ti rost de o gramatica de scoala generala, de unde vei afla cu stupefactie ca, de ex., „sa scrii” este cu doi „i”, „nu stii” se scrie tot cu doi „i”, forma de genitiv: „limbii” are…de asemenea doi „i”, substantivul „necunoasteri” contine si vocala „a”, iar dupa sintagma „din pacate”, se pune virgula obligatoriu!
      Cam multe greseli elementare pt. trei rânduri scrise, nu crezi?!
      In cazul asta, nu pot sa deduc decat fie ca ai maximum patru clase, fie ca esti un elev mai mic de clasa a IV-a.
      Spor la studiul gramaticii!

Lasă un răspuns

