Cum sa economisesti timp cu machiajul de dimineata

Posted: 11 Noiembrie 2010 by Schummy in Just for fun
Etichete:, , ,

 Un post vesel insipirat de vremea frumoasă şi dedicat fetelor!

Operaţiunea de machiaj dimineaţa pe stomacul gol şi cu ochii lipiţi de somn nu face parte din topul activităţilor mele preferate dimineaţa. De fapt, dacă stau bine să mă gândesc, nimic altceva nu mă pune în mişcare dimineaţa, decât Zummy. Dar suntem femei şi fie că ne place sau nu, trebuie să recunoaştem că pungile de sub ochi şi cearcănele adânci nu se prea pupă cu frumuseţea, dezideratul nostru cel mai de preţ. Dar nouă toate aceste activităţi de înfrumuseţare ne manâncă timp preţios … what to do, what to do …

Astăzi m-am trezit târziu, ca în fiecare dimineata, de altfel, deci nu a fost nimic spectaculos în asta. Cu ochii atârnându-mi la colţuri, cu periuţa de dinţi în gură şi cu urechea la Busu,  am avut o revelaţie! Astăzi iar va fi cald afară deci mă pot îmbrăca mai flu-flu, în amintirea zilelor de vară. O iau pe Zummy şi faţa mi-o voi pune pe drum!

Cum de multa vreme cautam prilejul de a încerca să mă machiez la volan în trafic, nu am stat pe gânduri şi am trecut la punerea în aplicare a planului! M-am îmbrăcat uşor zbangiu sau funky cum ar zice unii cunoscători în materie, mi-am luat frumuşel desăguţa cu maimuţe şi p-aci ţi-e drumul! Ieşirea din bloc: în slow-motion, cu părul în vânt … super gagică ce mă aflam, pluteam diafan pe o muzică suavă numai de mine auzită, sub privirile discrete ale unor tătici care veniseră să-şi aducă odraslele la gradiniţa din spatele blocului. He he … şi când te gândeşti că încă nu m-am machiat … mă gândeam eu păşind cu încredere, cu o atitudine puţin cam prea plină de sine. Se pare că şi Doamne-Doamne a fost de aceeaşi părere! Dau să deschid uşa de la maşină, apas butonul, când ce să vezi … nu mergea deschisă! A fost momentul în care muzica s-a oprit şi mi-am revenit brusc din plutire, savurând umorul Providenţei şi penibilitatea momentului! Îmi schimbasem geanta, deci era şi firesc să se întâmple asta, pentru că de bine ce m-am concentrat să nu uit să iau şi cheia, am uitat uitat-o! Are vreun sens ce spun? Pentru mine are, ca asa am fost de mică … de exemplu mi se întampla foarte des să repet în gând până la piaţă lista de produse pe care le aveam de cumparat şi acolo să uit. Vouă nu?

Am plecat de acasă în jurul orei 8.30, târziu, foarte târziu, dar trăgeam nădejde (ce expresie tâmpită!) că voi avea noroc de trafic mai relaxat, măcar de această dată, să nu întârzi mai mult de jumatate de oră. Dar cum mereu visurile utopice sunt inăbuşite de cruda realitate, am renunţat la ideea unui machiaj simplu, in favoarea unuia complex, cu lumini si umbre, că doar aveam destul timp de pierdut! Mi-am început opera artistică de pe la Dristor, unde am pus fundatia (cimentul si varul) iar de când am intrat pe splaiul Unirii până la Piaţa Unirii am continuat cu celelalte operaţiuni + aplicare vopsea, lac, negru de fum şi smoală. Toată distracţia a durat aproximativ jumatate de oră. Masterpiece … că pentru toate celelalte există Mastercard!

În trafic, distracţie maximă! Toată lumea se holba la mine, amuzată. Mă pun şi eu în locul lor … cum să nu râzi de o maimuţă cu un ochi vopsit şi celălalt nu? Dar eu mă bucur că măcar am mai destins atmosfera în trafic, că prea suntem ursuzi cu toţii şi amărâţi din cale afară.

Acum dacă stau mai bine să mă gândesc cred că dacă mă machiam acasă tot în acelaşi timp aş fi ajuns la birou, că se mai degaja traficul, deci mare afacere n-am făcut. Dar mă consolez cu gândul că macar am binedispus ceilalţi şoferi!🙂
Sursa foto: Make-up

Lasă un răspuns

