Nu-ti incalti masina de iarna, nu ai voie sa circuli pe drumurile publice!

Posted: 29 Octombrie 2010 by Schummy in Breaking News
Etichete:, ,

 

 Noul cod rutier a fost completat cu noi prevederi referitoare la circulatia pe drumurile publice pe timp de iarna. Incepand din acest an se va interzice in sezonul rece circulatia autoturismelor  neechipate corespunzator (cu cauciucuri de iarna). Stirea completa poate fi citita in Gandul.

Tot in acelasi articol se povesteste de reducerea numarului de accidente, de raniti si decese ca urmare a accidentelor rutiere in acest an, comparativ cu anul precedent. Avand in vedere halul in care se circula in Romania ma indoiesc ca acest progres este rezultatul unei bune conduite in trafic si a respectului de care dau dovada soferii romani la volan, deci meritul nu poate fi decat al crizei! E criza, trebuie sa facem economie, nu mai mergem cu masina la birou atat de des, scade numarul accidentelor! Dar atunci, daca ar fi asa, de ce este in continuare aglomeratie in capitala? E ceva ce-mi scapa … Romanii sunt saraci, dar se plimba in masini ultimul racnet, iar orasele sunt pline. Sa fie oare de vina snobismul care ne caracterizeaza? Neah …

Acu’ revenind la anvelopele de iarna, alti bani, alta distractie! Eu sunt de acord ca trebuie sa-ti pui, e normal! Dar mi se par cam piperate preturile … Anul acesta este prima data cand o incaltam pe Zummy de iarna si costul intregii operatiuni imi da palpitatii la inima – nici mai mult nici mai putin de 19 mil (lei vechi)! Pfua … enorm! Bine, trebuie sa-i schimbam si jantele, ca cele pe care le are acum sunt prea mari (16) pentru iarna, in plus cauciucurile ar fi mult prea scumpe, asa ca trecem la unele de 14. Patru roti + patru anvelope = 1900 Ron! Si este cea mai ieftina dintre variante! Trist dar asta e!

Noi nu prea ne pricepem la mecanica, masini, anvelope samd, tocmai de aceea mi-am permis sa fac acest sondaj printre voi:

Succes la cumparaturile de iarna!

Sursa foto: Anvelope de iarna

Comentarii
  1. Anca spune:

    ai putea sa-ti iei si anvelope second-hand, sunt mult mai ieftine. oricum le vei avea doar 3-4 luni pe ani, si iarna de obicei circuli mai putin k e frig.

    • Schummy spune:

      Da, cu siguranta ar fi o economie de bani, insa mi-e putin cam teama sa le iau second, pentru ca e cam riscant. Nu stii in ce conditii au fost tinute, cat de mult s-a mers cu ele … dupa ce ca nu am experimentat pana acum mersul pe zapada si gheata sa mai am si grija cauciucurilor? Nici nu stiu de unde se iau anvelope second … dar un search Google o sa ma lamureasca 🙂

  2. alin spune:

    nu iti recomand cauciucuri second, tot cele noi sunt mai bune, mai ales ca pe perioada iernii vei face putini km. le vei folosi cativa ani.
    eu am avut o experienta neplacuta cu anvelopele second, mi-au bagat 4 atm in loc 2 si mi s-a rupt insertia. pana la urma a trebuit sa cumpar altele, noi de data aceasta 😀

    • Schummy spune:

      Da, am ales pana la urma unele noi, din aceleasi considerente. Dai un ban acum dar stii ca le folosesti cel putin doi ani. Urata patanie cu anvelopele ai avut, dar bine ca nu ai patit nimic … multumesc frumos pentru recomandare 😉

  3. […] Nu-ti incalti masina de iarna, nu ai voie sa circuli pe drumurile publice! […]

Lasă un răspuns

