Bucharest by night

Posted: 18 Octombrie 2010 by Schummy in Din trafic
Etichete:, , , ,

Tribunal Bucuresti noapteaO noua zi in paradis. Astazi sunt deprimata … este luni, iar prin definitie inceputurile de saptamana sunt deprimante. Nici macar faptul ca m-am imbracat in mov astazi, o culoare mai vesela de felul ei, nu contracareaza starea de sictir general ce ma incearca azi. De fapt, daca stau mai bine sa ma gandesc, nu stiu cat de deprimata sunt, cat sunt obosita. Am iesit aseara cu Zummy si cu fetele mele la biliard, in timp ce baietii nostrii se delectau cu marele derby al etapei sau alte activitati care de care mai placute. Ne-a prins miezul noptii pe strazile frumos luminate ale Bucurestiului, am savurat o shaorma de la Dristor (dietetica!), m-am delectat cu un Bucuresti liber, cum rar ti-e dat sa vezi si am lasat-o pe Zummy sa zburde voioasa la viteza optima de 60-80 km/h :). Ce mai, a fost un sfarsit de week-end minunat!

Dar pentru ca lucrurile nu pot fi mereu roz, pardon, mov … am dat si peste un bizon de noapte. Clasicul bizon de Bucuresti, cu o super masina, un Logan fireste, cu care m-am insotit o buna parte a drumului, de pe Iuliu Maniu, pana pe splai, spre Unirii. Bizonul de noapte se indeletniceste cu slalomul la viteze mari, aceasta este principala lui calitate. Da, bizonul pricinos facea slalom de pe o banda pe alta in speranta ca va castiga competitia imaginara cu ceilalti soferi din trafic pentru a ajunge primul la urmatorul stop. Din pacate pentru el bolidul pe care-l conducea nu este unul tocmai performant ! Este un argument pe care, oricat de patriot ai fi, nu prea-l poti ataca.

Pe mine nu putea decat sa ma amuze … Pentru cei care nu stiu, Zummy este o masina sport. Ea prin definitie asta stie sa faca, sa se infiga, iar atunci cand este prima la stop, pe bune daca o pot controla … ii clocoteste sangele in vine la ideea ca are ocazia de a pleca prima si de a-si lasa adversarii in spate, adulmecandu-i urmele si imi da mancarimi la talpa. Bizonu’ cu Loganu’ murea! Era in spatele meu la stop, pentru ca in creierul ala al lui mic si plat, el nu a realizat ca de fapt sa te plimbi de pe o banda pe alta te ajuta doar sa pierzi timp. Drept urmare, prin nu stiu ce minune spatio-temporala a ajuns in spatele meu, desi la semaforul precendent fusese inaintea mea. Va dati seama ce o fi fost in sufletelul lui ala mic si negru: avea in fata lui la stop o femeie, blonda si pe deasupra si incepatoare. Mare-i fu frustrarea cred, atunci cand am demarat in tromba la verdele semaforului si l-am lasat mult in spate. La urmatorul stop, evident m-a ajuns din urma si a considerat de cuviinta sa-mi arate cine-i seful, printr-o manevra brusca de schimbare a benzilor, taiandu-mi calea. L-am lasat in plata Domnului, si a primit-o, pentru ca in fata lui a nimerit pe unul care se misca in reluare :).

In cele din urma l-am pierdut, pentru ca a virat la stanga la urmatoarea intersectie si ulterior chiar m-am simtit usor stinghera fara el. Cred ca ajunsesem sa il indragesc, dragutul de el asa tontolino cum era … NOT! Militez impotriva bizonilor din trafic, niciodata nu voi deveni unul, sper eu si niciodata nu le voi tolera comportamentul. Am zis, am zis! In incheiere, va las sa va delectati cu un vechi cantec de vama care descrie mult mai bine decat as putea descrie eu insami ce simtesc eu astazi. Vremea asta bat-o vina! Hai vizionare placuta!

Sursa foto: Tribunal Bucuresti

Comentarii
  1. Liz spune:

    haha…ce amuzanta postare , citeam si zambeam satisfacuta, nu de alta, dar la cat de smecheri se cred unii, iti vine sa fugi din calea lor

    • Schummy spune:

      Nu pe bune, sunt unii frate pe care iti vine sa-i calci pe cap du-te, vino! Din pacate majoritatea sunt loganari. Nu stiu care-i problema lor, dar cu siguranta au una! De fapt ii inteleg pe de-o parte, au trecut de la minunata rabla dacia 1310 la Logan care este intr-adevar o putere! Dar de aici pana la a te crede buricul soselei, e distanta mare!

Lasă un răspuns

