Parerea ta conteaza!

Posted: 11 Octombrie 2010 by Schummy in Just for fun
Etichete:, , , ,

In sfarsit astazi, dupa atata amar de vreme, m-am dumirit si eu cum e cu chestionarele de pe WordPress si daca tot am reusit sa fac unul public, imi doresc tare mult sa-l testez pe voi 🙂

Chiar conteaza pentru mine sa aflu ce va doriti sa aflati pe acest blog si nu neaparat pentru ca am intrat in pana de idei, ba dimpotriva, am cam prea multe si am nevoie sa mi le structurez cumva, de aceea imi doresc le prioritizez in functie de ce v-ar ajuta pe voi mai mult.

Va multumesc anticipat pentru vorturi! 🙂

Lasă un răspuns

