Intrebare: La cat timp dupa ce am picat pot sa dau din nou examenul?

Posted: 27 septembrie 2010 by Schummy in Intrebari frecvente
Etichete:, , ,

Astazi mi-am propus sa raspund la cat mai multe dintre intrebarile voastre care intr-un fel sau altul au ajuns la “urechea” mea, virtual vorbind. Asa ca iaca-ta-ma incepand aceasta saptamana cu forte proaspete si inaugurand o noua categorie, sper eu, de interes pentru voi, Intrebari frecvente.

Nu ezitati sa-mi trimiteti si alte intrebari la care nu ati gasit pana acum niciun raspuns. Eu promit sa va raspund la ele, in limita timpului disponibil :).
Adresa mea: zummyschummy@gmail.com

Pentru a citi raspunsul la intrebarea La cat timp dupa ce am picat pot sa dau din nou examenul?  trebuie sa apesi butonul Read the rest of this entry »

Raspuns: Indiferent ca ai picat la sala sau la traseu, poti fi programat la o noua examinare in doua saptamani. Daca ai picat sala este indicat sa te duci direct la ghiseul de reprogramari, personalul de la ghiseu va sti sa-ti spuna cand sa te prezinti din nou la examen. Daca ai picat traseul va trebui sa faci un drum pana la directia de permise de care apartii dar dupa ce au trecut doua saptamani de cand ai picat examenul.

Succes!

Pentru mai multe detalii despre examenul la sala poti vedea si posturile Cum se desfasoara examenul auto la sala? si Cum sa faci ca sa nu pici sala!.

Comentarii
  1. mycor spune:

    dscl, fii mai clar! ce inseamna pt. tine sa nu te prezinti la sala? ti-ai facut programarea pt. traseu, dar ai plecat din institutie fara sa dai sala? am auzit ca exista posibilitatea asta si ca te poti intoarce oricand sa sustii sala, inainte de data programarii la traseu. nu stiu 100% ca este posibil, dar am auzit ca unii fac asta.
    daca ai vrut sa spui altceva, lamureste-ma, ca nu m-am prins ce inseamna sa nu te prezinti la sala!!!

  2. Siko spune:

    Ce inseamna 15 zile ,zile lucratoare sau calendaristice?

  3. mycor spune:

    Siko, or fi unii care spun ca este vorba de zile lucratoare (ca romanul vorbeste fiindca ii place sa se-auda!), insa nu pe acest blog. Bineinteles ca este vorba de zile calendaristice.

  4. Siko spune:

    Pentru ca doresc sa dau sala cat mai repede, si parca vad ca maine cand ma duc sa depun dosarul (au trecut 15 zile calendaristice de cand am picat traseul) o sa fiu refuzat…

  5. lore spune:

    Hello!eu am luat sala cu 24 de puncte si din pacate am picat la traseu..dupa o criza de plans am inteles ca sa fii declarat admis la traseu nu tine de inteligenta,ci de noroc,pana la urma,pe care eu nu l-am avut.sper ca data viitoare va fi mai bine,insa mi se pare chiar o tampenie sa mai dai o data sala daca deja ai luat-o…

  6. mycor spune:

    hi, lore! reusita la traseu tine de multipli factori, dintre care enumar: atentie, concentrare, stapanirea masinii si a manevrelor, stapanirea emotiilor (pt. cine are), vigilenta in trafic, conduita preventiva.
    cine poate bifa toate cele de mai sus la traseul dat si totusi sa nu fii fost admis, abia atunci ar putea spune ca a fost chestie de noroc = hazard…
    Tine-ne la curent. Doamne ajuta!

  7. roxana spune:

    hei, din pacate am picat sala de 4, a 5 a oara tot 84 de lei platesc chitanta ??

  8. mycor spune:

    roxana, da! de la a 4-a oara inainte platesti cate 84 de lei.
    dar cu ce probleme te confrunti de nu iei sala? mai citeste recomandarile de pe blog si tine-ne la curent.
    Doamne ajuta!

  9. florin spune:

    voi vorbiti de lucruri absolut nostime….am luat sala cu 26,,,m.am prezentat la traseu conducand profii si tostusi politistul imi spune ca am timp sa mai dau…totul costa mi,a spus…acum poate intelegeti ca sa iei traseul ori le dai bani jegurilor cu grade care se numesc politisti..ori astepti sa li se faca sila de tine dand de multe ori…..

  10. mycor spune:

    florin, hm! cam dura experienta ta…
    intr-adevar, am observat ca politistii nu prea dau permisul din prima, dar am vazut si exceptii: permis luat pe bune din prima; depinde de politist…
    oricum, daca stapanesti asa bine condusul, din a doua il vei lua :)!
    sa nu uiti sa ne dai de stire si noua.
    Doamne ajuta!

    • mihaela spune:

      buna..am fost azi sa dau sala trimisa de instructorul meu(am pikt traseul prima data) dar nu au trecut cele 16zile,abea maine trebuie sa dau.M-a programat azi ptr sala dar nu am putut sa o dau…maine trebuie sa ma programez iar sa dau sala sau ma duc direct la examen????

      • mycor spune:

        buna, mihaela! mesajul tau este scris de cateva zile si probabil ca intre timp te-ai descurcat si ai dat sala, insa oricum n-as fi stiut ce sa-ti raspund, pt. ca mesajul tau nu era clar :(.
        in orice caz, sper ca sala ai luat-o :).
        Doamne ajuta! tine-ne la curent.

  11. alinam spune:

    Buna tuturor!
    Nu stiu daca intrebarea pe care o voi adresa se pliaza cu acest subiect, dar voi indrazi totusi.
    Vreau sa incep scoala de soferi acum, in noiembrie. Este ok avand in vedere ca vor incepe ploile, ninsorile? A mai facut cineva scoala iarna :D?

    • Marius spune:

      Salutare,

      Am auzit multe cazuri care au facut toamna-iarna. De multe ori chiar se recomanda asta, pentru ca iti dezvolti niste skill-uri foarte bune de a conduce pe vreme nefavorabila care te vor ajuta in foarte multe situatii (cel putin asta e sfatul pe care l-am auzit la multi conducatori si instructori auto).

      Mult spor,
      Marius

  12. bydy spune:

    salutare tuturoor !
    azi am dat sala pt prima oara si am picat cu 21 :( stie cn ce mai plaetesc ca sa dau iar dupa 15 zile calendaristice ..?
    ca nu mam mai interesat de nervi … :-w

    astept un raspuns daca se poate

  13. mycor spune:

    salut, bydy!
    pentru primele 3 examene platesti cate 6 lei la Posta. de la al patrulea examen (daca este cazul) se platesc cate 84 de lei.
    dar ce anume nu ai stiut de nu ai luat sala?

  14. robert spune:

    in astea 15 zile calendaristice se pune la numar si ziua in care am picat sala?

  15. mycor spune:

    robert, se calculeaza din ziua urmatoare. te poti duce sa te reprogramezi începând din a 16-a zi.

  16. persida spune:

    daca am picat sala pe 14 pe 29 ma pot duce sa o dau din nou?

  17. mycor spune:

    persida, se calculeaza din ziua urmatoare. te poti duce sa te reprogramezi începând din a 16-a zi, adica pe 30.

  18. Cornelia Muntean spune:

    De trei ori am luat sala dar de fiecare data am picat traseul! A patra oara platesc mai mult, cu toate ca n-am picat sala niciodata?

  19. mycor spune:

    Cornelia Muntean, eu am luat sala de 11 ori daca te consoleaza cu ceva (chiar cu 26 de puncte) si nu am platit mai putin :(!
    Ideea e ca examenul este unul singur: sala + traseu; daca ai picat una din probe (nu conteaza care), ai picat intregul examen.
    Da, stiu: a patra oara taxa este mult mai mare (penalizare pt. noi, cei care nu ne-am invrednicit sa luam din primele 3 :()
    Dar nu conteaza; nu mor caii când vor cainii; eu am permis de 2 ani si vei avea si tu, cu rabdare, munca si perseverenta :).
    Doamne ajuta! Tine-ne la curent.

  20. Mihaela spune:

    buna ziua !!!Am picat traseul astazi, cind ma pot duce sa dau sala din nou ?

  21. mycor spune:

    Buna, Mihaela! Te poti duce sa dai sala din a 16-a zi calendaristica, socotind din ziua urmatoare celei in care ai dat traseul; adica, pe 21 februarie.
    Doamne ajuta! Asteptam vesti.

  22. Rotaru Roxana spune:

    Am dat examenul acum in 8 the 2014 am luat teoria dar nu am luat traseul.Ce fac acum dau si sala încă o dată sau mă duc doar la traseu?

  23. mycor spune:

    Rotaru Roxana, ideea e ca examenul este unul singur: sala + traseu; daca ai picat una din probe (nu conteaza care), ai picat intregul examen. Prin urmare, o iei de la inceput…

  24. Nataly spune:

    Va adresez o întrebare,daca nu iei sala din prima si dai a doua oara se numără si sâmbătă si duminica?Am inteles ca se da a 16-a zi.Multumesc!

    • mycor spune:

      Nataly, da! Este vorba de zile calendaristice. Te poti prezenta sa dai din nou sala si sa reprogramezi traseul începând din a 16-a zi calendaristica, numarand de a doua zi de la data la care ai sustinut sala.

  25. Alex spune:

    Daca am picat traseul azi..incepand de maine a 16 a zi pot da sala din nou?insemnand pe 31?multumesc.

  26. mycor spune:

    @Alex – da. poti da sala din nou in a 16-a zi, insa nu stiu ce calcule ai facut tu…a 16-a zi este pe 28, nu pe 31 !

  27. polexe alexandru astai facebook spune:

    eu am dat sala pe 20 martie si am picat cu 21 cand ma pot duce sa dai iara ?

  28. makedoank spune:

    salutare! am picat traseul ieri pe 2 aprilie. am cateva intrebari va rog:
    1. sala o pot da pe 18 aprilie?
    2. trebuie sa ma programez la ghiseu ptr a da sala sau o dau pe loc? (bucuresti)
    3. daca iau sala, pentru traseu mai trebuie sa astept inca 16 zile?

  29. mycor spune:

    @polexe alexandru astai facebook – te poti prezenta sa dai din nou sala si sa reprogramezi traseul începând din a 16-a zi calendaristica, numarand de a doua zi de la data la care ai sustinut sala, adica vineri, 4 aprilie, deja ai fi putut sustine sala.

  30. mycor spune:

    @makedoank, salut !
    1. da;
    2. trebuie sa te programezi la ghiseu pt. a programa traseul, iar sala o sustii pe loc, adica imediat dupa programare;
    3. traseul se programeaza inainte de a da sala; discutia despre cele 16 zile este valabila doar in cazul picarii examenului.

  31. Petrutza88 spune:

    Dupa cele 16 zile, sala se da pe loc sau e nevoie de programare?

  32. mycor spune:

    @Petrutza88 – dupa cele 16 zile, se face programarea la traseu, dupa care se intra imediat la sala.

  33. mihai spune:

    Salut mycor!

    Programarea la traseu o face calculatorul, nu? la mine in judet asa e si dureaza pana la 8 saptamani(minim 4) de la data examenului teoretic. Cum pot scurta perioada daca sunt la reexaminare? (am cazut traseul) ?

    • mycor spune:

      Salut, mihai !
      Programarea la traseu o face…functionarul de la ghiseu in functie de ce locuri libere vede pe calculator ca ar avea. Poti scurta perioada doar daca gasesti un functionar binevoitor, pe care sa il rogi frumos sa dai mai devreme din motive intemeiate.
      Doamne ajuta!
      Tine-ne la curent.

  34. mihai spune:

    Rezultatul: 1iulie….deci mai mult de 2luni. Faza ciudata ianintea mea o persoana a fost programata pe 30mai, eu pe 1iulie, iar un baiat care a iesit dupa mine din sala si a fost la rand imediat dupa mine pe ….15iulie….deci…asta e Romania. Cunosc pe cineva care era programat pe 17iunie, a facut cerere si l-au programat la sfarsitul lui aprilie…sa mai zici ceva…

  35. Cristian spune:

    Daca pe 12 mai am picat sala cand ma pot duce sa o dau din nou?

  36. mycor spune:

    @Cristian – Te poti prezenta sa dai din nou sala si sa reprogramezi traseul, incepand din a 16-a zi calendaristica, numarand de a doua zi de la data la care ai sustinut sala, adica pe 28 mai.

  37. marian spune:

    am picat sala pe 6 mai cu 20 , acuma mi au spus sa vin marti pe 3 iunie , dar eu as vrea sa mai aman , se poate sa aman sau trebuie neaparat sa merg acuma ????

  38. mycor spune:

    @marian – stiu ca raspunsul meu vine cam târzior… oricum, data de 3 iunie este bizara! cel mai devreme te poti programa dupa 16 zile calendaristice de când ai picat examenul. nu stiu de ce ti-au dat termen aproape o luna!!! si raspunsul este: da! te poti prezenta dupa mai mult timp, atat timp cat nu s-a stabilit in scris nicio data fixa. totul este sa te incadrezi in valabilitatea de un an a scolii.
    Doamne ajuta! tine-ne la curent.

  39. marian spune:

    @mycor – mersi de raspuns oricum , pai asa am tot fost programat prima data am dat sala pe 8 APRILIE am picat cu 18 , a doua oara pe 6 MAI iar am picat cu 20 – dupa ce m-am pus calumea pe invatat acuma am luat pe 3 am dat-o cu 23 am luat insa am avut 23-0 si nu am mai “fortat” :))))) da nu stiu de ce tot asa peste 1 luna insa e bine ca am luat pana la urma, acuma urmeaza traseul pe 8 iulie abia.

  40. diana spune:

    buna la toata lumea,va deranjez si eu cu o intrebare,am dat sala pe 4 iulie,am picat cu 21,am plans 3 zile incontinuu,nici noaptea nu pot sa dorm,cand pot da din nou si ce taxe trebuie sa platesc?multumesc

  41. Mycor spune:

    buna, diana!
    poti da din nou sala pe 21 iulie si, daca sustii a doua oara, platesti 6 lei la Posta.
    ca ai plans, te inteleg; ca n-ai luat sala, nu te mai inteleg… sala?! cum sa picati sala, oameni buni?!
    m-am decis: acord meditatii celor care se pregatesc pt. sala, astfel incat sa luati cu cel putin 25 de puncte, inclusiv celor din provincie; va pot da indrumari pe email. daca imi urmati recomandarile, imposibil sa nu luati. cei care doriti, scrieti-mi un comentariu, iar eu voi lua legatura cu voi.

  42. coolin66 spune:

    eu am picat sala de doua ori,atreia oara am trecut,dar am picat la oras,acum am mai luat o data sala,si problema e ca intre reexaminari sunt fix SASE -6 – saptamani,si trebuie respectat intervalul de timp,oare de ce asa mult.?? sunt inscris in Timisoara,si nu inteleg deloc problema.! pot face ceva,in acest sens,sa dau reexaminarea la traseu.?? am luat ultima data sala pe – 10 – iulie,si tocmai pe – 5 septembrie imi acorda dreptul sa fiu reexaminat la traseu.!!!! ce inseamna asta,oare.????

  43. remus viorel spune:

    Salut, Mycor. daca ai putea sa ma ajuti, ar fi excelent. Urmeaza sa dau sala :), astept raspunsul tau pe mail. Merci mult & numai bine.

  44. Mycor spune:

    Salut, remus viorel ! Ti-am scris pe e-mail; raspunde-mi la intrebarile pe care ti le-am pus si dupa aceea ne apucam imediat de pregatire ca sa poti lua sala fara probleme :).

Lasă un răspuns

